проєкт

Продаж 99,9% акцій медіа-холдингу

5 листопада 2013 року була достроково закрита угода з придбання групою компаній ВЕТЕК контрольного пакета акцій UMH group. ЮФ «Василь Кісіль і Партнери» виступила основним радником продавця в даній угоді, включаючи повний супровід транзакції (структурування угоди, підготовка відповідних документів, надання допомоги у викупі акцій портфельних інвесторів і т.д.). Радником продавця з англійського права виступає фірма Wragge.

Дана угода є однією з найбільших вітчизняних транзакцій у сфері друкованих медіа, радіо й інтернет. Раніше Forbes вніс угоду з продажу UMH group до десятки найбільших M&A угод 2013 року.

Унікальність проекту обумовлена як специфікою медіа-бізнесу, так і одночасним викупом акцій міноритарних акціонерів з боку продавця в компаніях різного рівня, урегулюванням спору з одним із міноритарних акціонерів, комплексними умовами для завершення угоди й обмеженим періодом часу для реалізації угоди такого масштабу. Фінансові зобов'язання по угоді, старт якої був оголошений сторонами 21 червня 2013 року, на сьогоднішній день виконані, хоча існує ряд додаткових зобов'язань, виконання яких очікується. Суму угоди сторони не розголошують.

Юристи ЮФ «Василь Кісіль і Партнери» супроводжують створення корпоративної структури, а також великі М&А угоди UMH group протягом останніх 10 років, виступають юридичними радниками компаній групи з питань корпоративного права, залучення капіталу, інтелектуальної власності, конкурентного права та вирішення спорів.

UMH group, заснована Борисом Ложкіним в 1994 році, є однією з лідируючих медіа-груп Східної Європи й управляє портфелем з понад 50-ти брендів в інтернеті, радіо та пресі на ринках України та Росії. Серед найбільш відомих видань – «Корреспондент», Forbes, «Теленеделя», «Комсомольская правда в Украине», «Аргументы и факты в Украине», «Команда», «Футбол», Vogue. Володіє також радіостанціями «Наше радіо», «Авторадіо», «Europa Plus», «Ретро FM», «Радіо Алла», низкою локальних радіостанцій. За оцінкою «РБК. Рейтинги» входить у топ-15 найбільших медіа-компаній на території пострадянського простору. За підсумками 2012 року виручка компанії склала $151,6 млн, EBITDA та чистий прибуток – $28,7 і $16,3 млн відповідно.

 

клієнт:

Український медіа холдинг