(Стаття доступна тільки в англійській версії)
Опубліковано в Getting the Deal Through, Intellectual Property & Antitrust 2014,
Law Business Research
Автори: Олександр Мамуня, Андрій Ніколаєнко
Що нового?
Найважливіша аналітика у вашій пошті.
12/05/2022
Припустимо, ви готуєте смачні круасани, а ті, хто їх скуштував, щодня чекають на свіжу випічку. Хоча зараз сторінка в Instagram, де ви публікуєте фото круасанів з різних закладів і відгуками про них – більш прибуткова справа. Круасани – це традиційний бізнес. Втім, якщо ви продаєте акаунти в соціальних мережах, гарантії вартують значно більше. Інтернет запропонує сайти – посередники з торгівлі акаунтами...
26/03/2020
Рецепт ідеального порушення торговельної марки (ТМ) в Інтернеті: одна фізична особа реєструє домен, друга – оплачує хостинг сайту, третя особа дає покупцям реквізити картки для передоплати, а четверта – відправляє товар поштою. Чому ідеальне? Кожний із перерахованих учасників вчиняє частину порушення...