публікації

Листування з податковими органами

29/05/2020

Зміни передбачають спрощення механізму комунікації з податковими органами, в тому числі за допомогою електронних засобів зв’язку.
1. За яких умов платник податків може листуватися з податковим органом онлайн?

Для того, щоб отримувати документи від податкового органу в електронній формі, платник податків має подати заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет. При цьому, діють вимоги Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», зокрема, щодо використання електронного цифрового підпису.

2. Які документи платник зможе отримувати онлайн?

Платник зможе отримувати онлайн листи податкового органу, акти перевірок, податкові повідомлення-рішення, індивідуальні податкові консультації та інші документи.

3. Які юридичні наслідки використання електронного способу комунікації з податковим органом?

Документ, надісланий податковим органом в електронний кабінет, вважається врученим платнику податків, якщо він відповідає вимогам законодавства та доступний в електронному кабінеті.

Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку, що відправляється з електронного кабінету автоматично. Якщо доставка документа відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків є наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Що нового?

Найважливіша аналітика у вашій пошті.