На конференції «Юридичний бізнес у Росії» Олег Макаров розповідає про те, що епоха юридичного гламуру пройшла

10/04/2009

9-10 квітня 2009, у м. Москві, Росія, відбулася V щорічна конференція, організована газетою "Відомості", «Юридичний бізнес у Росії».

Як компанії юридичного сектора пристосовуються до нових умов, пов'язаним з фінансовою кризою, які управлінські й кадрові рішення приймаються, як міняються умови роботи з клієнтами, від яких стереотипів варто відмовитися, які можливості відкриваються і як ними скористатися — саме ці питання стали головною темою обговорення доповідачів і учасників конференції цього року.

Виступити в сесії на конференції були запрошені керуючі партнери юридичних фірм, чия репутація серед колег асоціюється з нестандартним підходом до рішення проблем керування бізнесом або створенню й розвитку нових, критично важливих для успіху фірми компетенцій. Традиційно, ЮФ «Василь Кісіль і Партнери» на конференції представляв керуючий партнер Олег Макаров.

Перший день конференції був присвячений розвитку російського ринку юридичних послуг, конкуренції і взаємодії між російськими та іноземними юридичними компаніями. Наступного дня учасники обговорювали питання застосування податкового й корпоративного права, антимонопольного законодавства тощо.

Олег Макаров виступав у перший день конференції на круглому столі з доповіддю на тему «Чи варто очікувати змін пріоритетів від клієнтів юридичних фірм» і підкреслив той факт, що світ дійсно змінився, але ми, як і раніше, живемо в умовах вільного ринку, а це значить, що ринок формує попит. «Чи повинні ми змінювати пропозицію у відповідь на загальекономічну ситуацію? – Звичайно, так. Вже минули часи зовнішніх ефектів і юридичного гламуру. Зараз пріоритетними стали знання, чітке розуміння проблеми клієнта, а також послідовність, обов'язковість і націленість на конкретний результат», - додав пан Макаров. Далі Олег Анатолійович зупинився на змінах у взаєминах між зовнішніми й внутрішніми (корпоративними) консультантами й закликав до моделі взаємного лідерства («win-win»), як найбільш оптимальної та взаємовигідної.