Радник, адвокат

Іларіон
Томаров

досвід

Захищає інтелектуальні права клієнтів у судах з 2006 року.

Експерт у стягненні збитків і захисті інтелектуальних прав в інтернеті.

Член Комітету з паралельного імпорту Міжнародної Асоціації власників торговельних марок INTA.

Поєднує досвід викладача, інхауса та консультанта.

IP блогер www.legalshift.com.ua.

Визнання

  • Міжнародне рейтингове видання World Trademark Review 1000 2020 надає позитивні відгуки про роботу Іларіона: "Він – креативний та дієвий захисник торговельних марок, який до того ж наділений неабиякими дослідницькими навичками".

  • Юридична Газета 2020 включає Іларіона до переліку лідерів практик України сфері інтелектуальної власності.

  • Іларіон увійшов до «ТОП 100 кращих юристів України. Вибір клієнта 2020» від видання «Юридична газета».

практики

Захист даних і приватність,
Інтелектуальна власність,
Інформаційні технології

Особиста мета

Написати книгу і створити сучасну школу права

Lifestyle

Цікавиться дизайн мисленням і робить юридичні документи зрозумілими

Життєве кредо

«A smooth sea never made a skillful sailor»

Обрані проєкти

Публікації

16/04/2021

Податкові нововведення США стосуються блогерів незалежно від країни проживання. Розмір податку становить від нуля до 30% і залежить від певних факторів. Скільки платитимуть українські ютубери...

Тетяна Бережна, Іларіон Томаров

04/03/2021

Стаття доступна англійською мовою

Іларіон Томаров, Дар'я Ромащенко

11/02/2021

Однією із найгарячіших тем у спорах між ОКУ та закладами, де звучать фонограми є момент вилучення прав. Таких справ сотні, але Верховний Суд ще не висловився щодо цього питання. ОКУ може збирати винагороду за будь-які фонограми, доки правовласник не вилучив права із управління ОКУ. У Законі України «Про ефективне управління …» (Закон 2415) не вказано, з якого моменту права є вилученими. Є лише фраза: «у разі подання правовласниками заяви про вилучення організація зобов’язана протягом шести місяців з дня отримання таких заяв», яку по-різному тлумачать сторони...

Іларіон Томаров

27/10/2020

Уявіть позов до власника онлайн кінотеатру з неліцензійними фільмами про стягнення доходу від реклами. Або ситуацію, коли особа, яка використала чужу комерційну таємницю, виплачує отриманий нею дохід. Спробуйте застосувати ст. 22 Цивільного кодексу України: упущена вигода не може бути меншою, ніж дохід порушника...

Іларіон Томаров